سوالات متداول

سفارش مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید و سپس به صورت اتوماتیک به سبد خرید منتقل می شوید مشخصات را به صورت دقیق وارد کنید سپس پرداخت را زده و سفارش شما بعد از پرداخت هزینه ثبت می شود.

رایا گیفت دارنده ی نماد اعتماد الکترونیک می باشد و همچنین اطلاعات سایت در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و دارای نماد زرین پال می باشد، همچنین شما می توانید از نظرات کاربران ما که زیر پست هر محصولی درج شده استفاده کنید.

هنگام سفارش باید مشخصات خود را به دقت و درست ثبت کنید همچنین پیشنهاد می شود برای خرید با مبلغ بالا از شماره و کارت بانکی به اسم خریدار استفاده شود،بعد از ثبت سفارش مشخصات شما به صورت اتوماتیک از سازمان ثبت احوال دریافت می شود پس از بررسی و اطمینان از درسی مشخصات سفارش کاربر انجام می شود.اگر مسجل شود مشخصات کاربر فیک و نادرست می باشد رایا گیفت طبق ابلاغ پلیس فتا اختیار تام دارد سفارش کاربر را انجام ندهد.

خیر سقفی هنوز تعیین نشده است و کاربران می توانند بدون محدودیت اقدام به ثبت سفارش کنند.

طبق ابلاغیه پلیس فتا وبسایت ها باید هویت مشتریان را احراز کنند همچنین رایا گیفت این اطمینان را به کاربران میدهد که اطلاعات آنها به صورت محرمانه باقی بماند.

زمان انجام سفارشات بستگی به نوع محصول خریداری شده بین 5 دقیقه الی 30 دقیقه انجام می شود. بعضی از سفارشات هستند که نیاز به زمان زیادی جهت انجام می باشد. که حداکثر 8 الی 24 ساعته می باشد.

تیم پشتیبانی رایــا گیفت از ساعت 9 الی 23 برای پاسخ گویی به صورت چت و از ساعت 9 صبح الی 20 شب به صورت تماس تلفنی در خدمت کاربران محترم می باشد.

این امر ممکن است بخاطر مسائل متعددی باشد،مانند وارد کردن مشخصات اشتباه و یا حتی ممکن است سفارش شما انجام شود و پیامک حاوی کد به گوشی شما نرسیده باشد، باید در این مواقع مورد رو از پشتیبانی سایت جویا شوید.

اگر شما در هنگام خرید ، درگاه بانکی را رفرش کنید و یا پس از وارد کردن اطلاعات کارت دکمه تایید فرایند خرید را نزنید در این صورت پول از حساب شما کسر می شود اما سفارشی ثبت نمی شود. مبلغ به صورت خودکار از سمت بانک به حساب شما برگشت داده می شود ( طی مدت زمان 72 ساعت ) اما اگر پس از 72 ساعت مبلغی برای شما واریز نشد می توانید با پشتیبانی رایــا گیفت ارتباط برقرار کنید تا مشکل شما را پیگیری کنند.

ارسال کد در رایا گیفت به سه روش انجام می شود.

  1. به صورت پیامک 
  2. به صورت ایمیل 
  3. درج در پنل کاربری 

اگر به هر عنوان پس از بررسی هر سه روش کد به دستتون نرسیده به پشتیبانی سایت پیام دهید.