عضویت و خرید از سایت رایا گیفت به منزله قبول و پذیرش تمامی قوانین این سایت می باشد.

خرید از این فروشگاه تنها با آی پی ایران قابل انجام است ، و خرید به وسیله آی پی خارج از کشور از سایت رایا گیفت میسر نمی باشد زیرا این فروشگاه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

قوانین و مقررات خرید

چگونگی احراز هویت :

به دستور پلیس فتا کاربران در وارد کردن اطلاعات خود باید دقت کافی را داشته باشند اگر هرگونه مغایرتی در مشخصات شما مشاهده شد سفارش شما انجام نخواهد شد ، این عمل برای مبارزه با پول شویی می باشد.

در صورتی که سفارش مشتری در مرحله اول به هر دلیلی قابل انجام نباشد  ( وجود تایید دو مرحله ای – تاخیر در احراز هویت ) سفارش در وضعیت بررسی قرار می گیرد تا مشتری احراز هویت انجام دهد در غیر این صورت با مشتری تماس گرفته می شود و وجه واریزی برگشت داده می شود!

کاربران موظف هستند که مشخصات خود را در پنل کاربری وارد کنند، بعد از تکمیل مشخصات می توانند به ثبت سفارش اقدام کنند.

احراز هویت کاربران در رایا گیفت

چگونگی لغو سفارش :

در صورت انصراف از خرید اگر قبل از تحویل محصول به ما اطلاع دهید تمام هزینه تنها با کسر کارمزد انتقال وجه بانک و کسر 9 درصد مالیات از مبلغ کل سفارش با احترام به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

اگر به هر نحوی خرید انجام شده باشد و مشتری بعد از خرید درخواست کرد سفارش رو لغو کند رایا گیفت این موضوع را نپذیرفته و مبلغ واریزی را برگشت نمی زند پس لطفا نهایت دقت را داشته باشید!

نکات مهمی که قبل از خرید باید به آنها باید توجه کنید:

  • اگر اطلاعات اکانت خود را اشتباه وارد نمایید ، خرید شما از نوبت خرید های در حال انجام خارج شده  و کارشناسان ما بعدا با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات صحیح را از شما دریافت یا وجه واریزی شما را با کسر کارمزد برگشت بزنند.
  • قبل از سفارش حتما چک کنید که اطلاعات اکانت و پسورد شما صحیح وارد شده باشد. در غیر این صورت انجام سفارش شما یا اشتباهی برای دیگری انجام خواهد شد یا با تاخیر همراه خواهد بود. پس لطفا حداکثر دقت در وارد کردن اطلاعات اکانت خود را داشته باشید!
  • قبل از سفارش آفر ها و پک های جم بازی اطمینان حاصل فرمایید پک یا آفر در حساب بازی شما موجود باشد و حداقل 24 ساعت از زمان آن باقی مانده باشد در صورتی که حجم سفارشات بالا باشد و کارشناسان رایا گیفت نتوانندقبل از اتمام زمان آفرها یا موجود نبودن در حساب بازی شما رایا گیفت مسولیتی ندارد و عواقب آن متوجه مشتری می باشد.
  • خریدار قبول می کند با آگاهی کامل نسبت به سفارش در هر یک از بخش ها اقدام به سفارش نموده است و همچنین خریدار موظف است بعد از انجام سفارش خود نسبت به تغییر اطلاعات ارسالی خود(مانند پسورد و آی دی و .…) جهت افزایش امنیت اقدام نمایید هرگونه مشکل به دلیل کوتاهی خریدار از مسئولیت رایا گیفت خارج می باشد.
  • خریدار موظف به انتخاب صحیح پکیج مورد نیاز خود می باشد و اشتباه در انتخاب و پرداخت به منزله دقت کافی در سفارش وی بوده است و موارد دیگر از عهده فروشگاه خارج می باشد در مواردی که بنا به هر دلیلی مشترک به اشتباه سفارش دیگری را ثبت کرده است و قصد انتخاب پکیج کمتر از سفارش خود را دارد می توانید قبل از انجام سفارش با پشتیبانی از طریق چت و تماس به پشتیبانی اطلاع دهد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

قوانین و مقررات خرید از رایا گیفت

  • مشتری موظف به ارائه اطلاعات تماس صحیح و دقیق می باشد در صورتی که اطلاعات تماس ارسال شده صحیح نباشد و رایا گیفت امکان تماس با خریدار را جهت انجام سفارش وی نداشته باشد مسئولیت عدم انجام به موقع سفارش به عهده مشتری می باشد.
  • در حال حاضر تمامی سفارشات 10 تا 30 دقیقه ای انجام می شود منتها در بعضی مواقع حجم سفارشات بالا می رود،ممکن است سفارش مشتری با تاخیر انجام شود.
  • رایا گیفت منعی از بابت ارائه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال ندارد اما هرگونه مشکل و خطا در طول تراکنش این کاربران، به دلیل شرایط خاصی که دارند متوجه سایت نمی شود.
  • پس از خرید موفق و شارژ حساب شما، امکان برگشت وجه وجود ندارد. به همین خاطر در خرید خود نهایت دقت را به کار بگیرید.