آموزش

نحوه رفع ارور و مشکل Can’t create an account. Contact Customer Support for assistance

نحوه رفع ارور و مشکل Can't create an account. Contact Customer Support for assistance

اگر در کار با کنسول تازه کار هستید، بلافاصله متوجه خواهید شد که هنگام راه اندازی کنسول از شما درخواست یک حساب کاربری می شود. در حالی که ساخت اکانت سریع و آسان است، برخی از کاربران ممکن است نتوانند یک اکانت پلی استیشن (PSN) در کنسول جدید خود ایجاد کنند.

با ما در رایا گیفت در ادامه همراه باشید تا در این راهنمایی کوتاه، راه هایی را به شما نشان خواهیم بدیم که در صورت داشتن مشکل در هنگام ساخت اکانت پلی استیشن می توانید انجام دهید.

 

اکانت پلی استیشن چیست؟

اکانت پلی استیشن یک حساب کاربری برای کاربران پلی استیشن است که به آنها اجازه می دهد به بازی ها، به روز رسانی ها، فیلم ها، موسیقی، چت/مهمانی و سایر اشکال سرگرمی دیجیتال از شبکه پلی استیشن سونی دسترسی داشته باشند.

در حالی که ممکن است بتوانید برخی از بازی های PS5 و PS4 را به تنهایی و بدون اتصال به اینترنت بازی کنید، چندین ویژگی دیگر وجود دارد که از دست خواهید داد. برای لذت کامل از بازی ها و کنسول PS5 و PS4 خود، باید اکانت جدید پلی استیشن ایجاد کنید. انجام این کار بسیار ساده است.

چندین راه برای ثبت نام برای یک حساب PSN وجود دارد. می‌توانید با استفاده از کنسول ، رایانه، سایر کنسول‌های Sony یا موبایل خود، یک اکانت پلی استیشن ایجاد کنید.

برای ساخت موفقیت آمیز اکانت به یک ایمیل نیاز دارید. این ایمیل برای به اکانت پلی استیشن شما متصل می شود و بعدا می توانید آن را تغییر دهید.

اکانت پلی استیشن چیست؟

دلایلی که ممکن است هنگام ایجاد اکانت پلی استیشن با خطا مواجه شوید چیست؟

برخی از کاربران PS5 و PS4 ممکن است مشکلی داشته باشند و نتوانند اکانت جدید ایجاد کنند. این می تواند به خاطر چند دلیل رخ دهد.

ساخت بیش از حد اکانت پلی استیشن از یک دستگاه

بر اساس محدودیت جدید پلی استیشن اگر روی یک دستگاه چندین اکانت بسازید دیگر سونی این اجازه را به شما نمیدهد که بتوانید اکانت جدیدی بسازید و ممکن است دستگاه شما را محدود کند.

مشکلات سرورهای PSN

اگر در حال حاضر نمی توانید یک حساب PSN بسازید، احتمالاً به دلیل مشکل سرورهای شبکه پلی استیشن سونی ایجاد شده است. سرورها ممکن است تحت تعمیر و نگهداری قرار گیرند یا از خرابی های گاه به گاه رنج ببرند.

بدون اتصال به اینترنت در دستگاه شما

برای دیگران، اتصال به اینترنت خودشان ممکن است دلیل اصلی این باشد که هنگام ایجاد یک حساب کاربری، خطاهای PSN دریافت می کنند. هنگام تلاش برای ثبت نام، مطمئن شوید که رایانه، کنسول یا تلفن هوشمند شما اتصال اینترنتی قابل اعتمادی دارد.

ایمیلی که استفاده می‌کنید با حساب PSN دیگری مرتبط است

اگر قبلاً یک حساب PSN ایجاد کرده‌اید و آن را فراموش کرده‌اید، ممکن است از همان ایمیلی که در حال حاضر می‌خواهید ایجاد کنید، برای آن حساب قدیمی استفاده می‌کنید.

اگر نتوانید یک اکانت پلی استیشن ایجاد کنید چه باید کرد؟

راه حل اول : در مرحله ای که ارور را دریافت می کنید با نرم افزار تغییر ای پی به ای پی ترکیه تغییر بدهید و دوباره امتحان کنید. ممکن است برای یک یا چند بار جواب دهد اما روش قطعی و همیشگی نیست

راه حل دوم : با دستگاه دیگری اقدام به باز کردن اکانت بکنید اگر با پی سی این ارور را دریافت می کنید با لپ تاب یا دستگاه موبایل و غیره تست کنید.این عمل هم همیشگی نیست اما میتوانید چندین بار اکانت جدید بدون مشکل بسازید.

راه حل سوم : بهترین راه برای باز کردن اکانت استفاده از کنسول است ، با این روش می توانید 15 الی 20 و حتی بیشتر اکانت بدون مشکل بسازید هر چند این راه حل هم دائمی نیست و ممکن است پس از چندین اکانت به مشکل برخورد کنید.

راه حل چهارم : تغییر ادرس ایمیل ، در چند مواردی دیده شده است که با تغییر ادرس ایمیل مشکل حل شده و می توانید اکانت جدید بسازید، این مورد بیشتر بر روی ایمیل های Gmail کار ساز بوده است.

نحوه رفع ارور و مشکل Can't create an account. Contact Customer Support for assistance

اگر به هر دلیلی راه حل های بالا کمکی نکرد می توانید روش های زیر را می توانید امتحان کنید:

بررسی وضعیت سرور پلی استیشن

کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه وضعیت رسمی پلی استیشن مراجعه کنید:

https://status.playstation.com

بررسی وضعیت سرور PSN

اگر در هر یک از سرویس‌های پلی استیشن مشکلی وجود داشته باشد در این صفحه می توانید مشاهده کنید.

مشکلات سرورها به سرعت توسط سونی برطرف می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا مشکلات سرور ها حل شود بعداً وقتی مشکل حل شد سعی کنید اکانت پلی استیشن خود را ایجاد بسازید.

اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اگر هیچ مشکل در سرور یا مشکلات دیگر وجود ندارد، راه‌حل بعدی که می‌توانید امتحان کنید این است که مطمئن شوید مشکل اتصال اینترنت در رایانه شخصی، کنسول یا موبایل شما وجود ندارد.

وای فای خود را خاموش و روشن کنید ، اگر فکر می کنید که اتصال اینترنت شما مشکل دارد، برای دریافت راهنمایی با ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) خود تماس بگیرید.

 

استفاده از آدرس واقعی به جای آدرس فیک

یک راه حل و تجربه جدید این امکان رو به شما می دهد که با این روش هم بتوانید از شر این ارور خلاص شوید.

در قسمت ساخت اکانت جدید بعد از گذراندن مشخصات و فرم های دیگر به صفحه وارد کردن آدرس می رسید شما باید از ادرس واقعی ان کشور استفاده کنید. استفاده از ادرس فیک در پلی استیشن با محدودیت هایی روبه رو است که سونی گاهی اجازه ساخت اکانت نمی دهد.

نحوه رفع ارور و مشکل Can't create an account. Contact Customer Support for assistance

در این صفحه شما باید از گوگل مپ کمک بگیرید! با توجه به این که چه ریجنی می خواهید بسازید باید به یکی از شهر های آن کشور در گوگل مپ مراجعه کنید و با پیدا کردن رستوران و کپی آدرس آن در مشخصاتی که پلی استیشن در قسمت آدرس می خواهد اقدام به ساخت اکانت جدید بکنید. البته باید فراموش نکنید این که باید با آی پی آن کشور باشد در غیر این صورت موفق نخواهید شد.

این روش به شما کمک می کند تا اکانت جدید خود را به سادگی بسازید.

 

شما چه تجربه ای دارید تا این روش را دور بزنید ؟ می توانید از قسمت نظرات کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید