آموزش

گیفت کارت پلی استیشن و نحوه استفاده از آن

گیفت کارت پلی استیشن و نحوه استفاده از آن

گیفیت کارت پلی استیشن

با خرید گیفت کارت پلی استیشن ، می توانید هزاران بازی پلی استیشن را خرید کنید.

این گیفت کارت ها بهترین گزینه برای گیمرها است. گیفت کارت های پلی استیشن استور، کیف پول شبکه پلی استیشن شما را با پول نقد پر می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا بازی‌ها، دی ال سی (محتوای قابل دانلود) و ویدیوهای جدید و همچنین فیلم و موسیقی را به صورت آنلاین دانلود کنید.

می توانید تجربه کاملاً جدیدی از پلی استیشن استور داشته باشید.گیفت کارت پلی استیشن نتورک ، راهی آسان و راحت برای خرید از پلی استیشن استور بدون استفاده از کارت اعتباری است. شما می توانید با گیفت کارت از پلی استیشن استور خرید کنید.

گیفیت کارت پلی استیشن

امکانات گیفت کارت پلی استیشن:

– می توانید به راحتی اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنید تا از آن برای خریدبازی از فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید.

– هر چیزی که می خواهید را می توانید از پلی استیشن استور تهیه کنید. از بین هزاران بازی ، خدمات ویژه ، اشتراک و موارد دیگر…

– می توانید از تخفیف های دوره ای پلی استیشن استور با قیمت کمتر بازی مورد نظر را خریداری کنید.

– از بین انواع مختلف گیفت کارت ها می توانید انتخاب کنید. قیمت گیفت کارت های پلی استیشن از 10 تا 100 دلار است و می توانید بازی ها، یا خدمات ویژه اشتراک های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

– شما می توانید کارهایی مثل دانلود، پخش، حذف و نصب دوباره را انجام دهید. محتوای خریداری شده از فروشگاه پلی استیشن به کتابخانه شما اضافه می شود و همچنین، در بخش کنسول (دستگاه بازی) هم دانلود می شود. بنابراین، می توانید هر بازی دیجیتالی که می خواهید را از کنسول خود حذف کنید و آنها را در بخش کتابخانه قرار دهید. هر زمان که بخواهید دوباره وارد این بازی ها شوید، باید دوباره آنها را دانلود کنید (چه از کنسول خودتان یا حتی کنسول دوستتان).

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

  1.  وارد اکانت PlayStation خود شوید.
  2.  بر روی آیکون PlayStation کلیک کنید.
  3.  گزینه “Redeem Codes” را از منوی پلی استیشن انتخاب کنید.
  4.  کد را وارد کنید.
  5.  گزینه “تأیید” (Confirm) را انتخاب کنید و تمام.

– برای اطلاع از سایر دستورالعمل‌های مربوط به بازخرید، لطفاً به آدرس playstation.com/redeem مراجعه کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

شرایط و ضوابط استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

استفاده از گیفت کارت فروشگاه پلی استیشن ، به معنای پذیرش قوانین و سایر شرایط ذکر شده در صفحه playstationnetwork.com/terms-of-service است. گیفت کارت های فعال شده را فقط می‌توانید از طریق یک حساب، ردیم کنید. شما فقط میتوانید گیفت کارت هایی رو در اکانت خود ردیم کنید که هم ریجن گیفت کارت و هم ریجن اکانت شما یکی باشد. شارژ حساب پلی استیشن ، قابل استرداد به پول نقد نیست و نمی توان آن را به صورت نقدی یا به صورت گیفت کارت دریافت کرد. در صورتی که گیفت کارت شما گم یا دزدیده شود، قابلیت جایگزینی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید