اخبار

29 شهریور ، روز بزرگی برای کاربران پلی استیشن پلاس است

29 شهریور ، روز بزرگی برای کاربران پلی استیشن پلاس است

29 شهریور، روز بزرگی برای کاربران سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس “سونی” خواهد بود؛ در این روز، بیش از 17 بازی به پلی استیشن پلاس سونی اضافه شده و 1 بازی هم به طور کامل حذف می شود.
مدت هاست که سه شنبه اول هر ماه، هیجان انگیزترین روز برای مشترکین پلی استیشن پلاس است؛ در واقع، بازی‌های رایگان و جدید پلی‌ استیشن پلاس در این روز به آن اضافه می‌شوند.

سه‌شنبه این هفته یعنی 15 شهریور، شاهد رونمایی از سه بازی خواهیم بود که با نام های Need for Speed ​​Heat، GranBlue Fantasy Versus و Toem در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار خواهد گرفت، اما 29 شهریور از نظر رونمایی از بازی های شگفت انگیز، روز بسیار بزرگتری نسبت به 15 شهریور خواهد بود.
شرکت “سونی” در 29 شهریور، 17 بازی دیگر را به پلی استیشن پلاس اضافه خواهد کرد که از طریق پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. در مجموع، مشترکین پلی استیشن پلاس اکسترا می‌توانند 11 بازی را به مجموعه بازی های خود اضافه کنند؛ این در حالی است که سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم، قصد دارد 6 بازی قدیمی را به مجموعه عناوین خود اضافه ‌کند.

بازی‌های جدیدی که در سرویس های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم عرضه می‌شوند، روز 29 شهریور را به یک روز هیجان انگیز برای مشترکین تبدیل می کنند، اما این روز به دلیل دیگری هم می تواند مهم باشد؛ در واقع، 29 شهریور روزی است که پلی استیشن پلاس پریمیوم، یکی از بهترین عناوین خود را از دست می دهد، زیرا بازی Red Dead Redemption 2 کاملا از لیست آن حذف می شود.

لیست بازی های پلی استیشن پلاس که در شهریور 1401 رونمایی می شوند.

Alex Kidd in Miracle world DX •
• Assassin’s Creed Origins
Chicory: A Colorful Tale •
• Deathloop
• Dragon Ball Xenoverse 2
• Monster Energy Supercross
• Rabbids Invasion: The Interactive TV Show
• Rayman Legends
• Scott Pilgrim vs. the World: The Game
• Spiritfarer: Farewell Edition
• Watch Dogs 2

تعداد 11 بازی در تاریخ 29 شهریور، در سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا عرضه می شوند. اسم بازی جدید، Arkane’s Deathloop است که همچنان یکی از بازی های خاص و پرطرفدار کنسول پلی استیشن 5 است. بازی Deathloop برای اولین بار در سال گذشته عرضه شد و به دلیل سبک هنری و بامزه آن و همچنین محیط بازی و حلقه زمانی هوشمندانه ای که دارد، نظرات مثبتی را دریافت کرده است.

در نخستین مرحله بازی Deathloop در سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا، شاهد ارتقای بازی های چند نفره هستیم، زیرا به تعداد بیشتری از کاربران، امکان دسترسی به عناوین را می دهد.
بازی Assassin’s Creed Origins هم یکی دیگر از بازی های بزرگی است که در 29 شهریور به مجموعه پلی استیشن پلاس اکسترا اضافه می شود. این بازی که در سال 2017 عرضه شده، دارای حق امتیاز بازی اصلی Assassin’s Creed است و قرار است توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

شرکت “یوبی‌سافت” هم نسخه‌های پرفروش خود را به راحتی در دسترس بسیاری از خدمات اشتراکی قرار داده است؛ بنابراین، جای تعجب نیست که بازی Assassin’s Creed Origins در پلی استیشن پلاس اکسترا عرضه شود.

Assassin’s Creed Origins تنها بازی قابل توجه و مهم شرکت یوبی سافت نیست که قرار است در تاریخ 29 شهریور در پلی استیشن پلاس اکسترا عرضه شود. سایر بازی های مربوط به شرکت یوبی سافت که قرار است در آن روز عرضه شوند، عبارتند از: Rabbids Invasion: Interactive TV Show، Rayman Legends، Scott Pilgrim vs. The World: The Game و Watch Dogs. 2.. البته نیازی به گفتن نیست که طرفداران یوبی سافت باید در 29 شهریور، منتظر اضافه شدن بازی های جدیدی به پلی استیشن پلاس اکسترا باشند.

ممکن است اکثر مشترکین پلی استیشن پلاس اکسترا به بازی های پرطرفدارتری که در 29 شهریور عرضه می‌شوند، علاقه داشته باشند. البته یکی از پرطرفدارترین نسخه ها Spiritfarer: Farewell Edition است که به تازگی، از سرویس اشتراک Xbox Game Pass مایکروسافت حذف شده است.

لیست بازی های پلی استیشن پلاس که در شهریور 1401 رونمایی می شوند

لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم که در شهریور 1401 رونمایی می شوند:

• Bentley’s Hackpack
• Kingdom of Paradise
• The Sly Collection
• Sly Cooper: Thieves in Time
• Syphon Filter 2
• Toy Story 3

کسانی که هزینه بالای اشتراک در پلی استیشن پلاس پریمیوم را می پردازند، علاوه بر دریافت تمامی بازی هایی که در پلی استیشن پلاس اکسترا اضافه می‌شوند، شش بازی دیگر را هم دریافت می کنند که شامل یک بازی جدید PSP به اسم Kingdom of Paradise و همچنین بازی کلاسیک پلی استیشن ،1 Siphon Filter 2 می شود.

در 29 شهریور، طرفداران بازی های کامپیوتری سه بعدی می توانند منتظر بازی های بیشتری در سطح پلی استیشن پلاس پریمیوم باشند، زیرا در آن روز، مجموعه Sly Cooper و Sly Cooper: Thieves in Time هم به بازی ها اضافه می‌شود و طرفداران این بازی ها می توانند از تمام این مجموعه ها استفاده کنند.

لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم که در شهریور 1401 رونمایی می شوند

بازی هایی که در شهریور 1401 از پلی استیشن پلاس حذف می شوند:

• Red Dead Redemption 2

29 شهریور، روز بزرگی برای پلی استیشن پلاس خواهد بود. با این حال، حذف بازی Red Dead Redemption 2 هم آن را به یک روز مهم تبدیل خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بازی‌هایی است که در طی دهه گذشته، مورد تحسین قرار گرفته است و بنابراین، افزودن آن به لیست بازی های پلی استیشن پلاس پریمیوم، یکی از عواملی است که باعث جذب مشتری به این سرویس می شود. با این حال، در 29 شهریور، مشترکین پلی استیشن پلاس پریمیوم دیگر نمی‌توانند از طریق اشتراک در این سرویس، به بازی های ویدویی Rockstar دسترسی داشته باشند.

بازی هایی که در شهریور 1401 از پلی استیشن پلاس حذف می شوند
متاسفانه، بازی‌های بیشتری از Red Dead Redemption در پلی استیشن پلاس حذف خواهند شد. اگر برنامه ها ثابت بماند و تغییری نکند، در ماه اکتبر، شاهد حذف نسخه اصلی Red Dead Redemption و Undead Nightmare از پلی استیشن پلاس اکسترا خواهیم بود؛ خوشبختانه، سونی قصد دارد تا به صورت ماهانه، به هر سه سطح از پلی‌استیشن پلاس، بازی های جدیدی را اضافه کند، بنابراین علاقه‌مندان می توانند منتظر رونمایی از تعداد زیادی از بازی های هیجان انگیز باشند.

 

همچنین شما می توانید با قیمت ارزان و به صرفه اشتراک پلی استیشن پلاس ریجن ترکیه را از رایا گیفت خریداری کنید تا از امکانات و مزایای آن به خوبی استفاده کنید در حال حاضر به صرفه ترین کار خرید پلی استیشن پلاس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید